WARUNKI REZERWACJI I ANULACJI
Ogólne warunki rezerwacji:
Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 50% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w ciagu 7 dni roboczych.
Regulamin pobytu
1. Rezerwacji domku można dokonać telefonicznie lub mailowo.
2. Gwarancją rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości.
3. Zakwaterowanie i wykwaterowanie ma miejsce w obecności wynajmującego domek.
4. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15 00 w dniu przyjazdu i kończy się o godz. 10
00 w dniu wyjazdu.
5. Wynajmujący uwzględnia możliwość przedłużenie pobytu w miarę posiadanych
możliwości terminowych i rezerwacyjnych.
6. W domku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i wyrobów
tytoniowych.
7. Najemca domku ma obowiązek zgłosić wynajmującemu każdy rodzaj awarii, mającej
wpływ na prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie domku i jego użytkowników.
8. Najemca zobowiązany jest do zachowania bezpieczeństwa, przestrzegając
podstawowych zasad (wyłączanie urządzeń elektronicznych, oświetlenia, zakręcanie
kranów, zamykanie drzwi na klucz itp.).
9. Obowiązuje zakaz wynoszenia przedmiotów będących na stanie domku poza jego
teren.
10. Uprasza się gości o szanowanie i nie niszczenie udostępnionego mienia.
Wpłaty prosimy kierować na numer rachunku bankowego :
Tatrzańskie Domki Andrzej Bernadetta Fedro ul.Tatrzańska 112 d 34-520 Poronin Konto bankowe: Bank Pocztowy Nr: 62132015373523189130000001